2010. augusztus 10., kedd

#156 Requiem - Rekviem

Due'le Quartz - Rekviem



Nem fogod kinyitni másodjára, ugye?
Miért beszélek még most is a semmiről
Ezzel az arccal, amivel azt mutatom,
Hogy már félig alszom is?
Nem vagyok teljesen egyedül, de...

Ha "észrevettem" volna sikolyaidat...
Vajon vissza tudnék menni még egyszer
Abba az időbe?
Már minden rendben van.
Minden álmom tárgya
Mindössze annyi, hogy
Sietni, és azonnal felnyitni szemeidet.

A szemerkélő eső megpróbál mindent elfeledtetni velem.

Ha "észrevettem" volna sikolyaidat...
Ha "észrevettem" volna sikolyaidat...

Ha "észrevettem" volna sikolyaidat...
Vajon vissza tudnék menni még egyszer
Abba az időbe?
Már minden rendben van.
Minden álmom tárgya
Mindössze annyi, hogy
Sietni, és azonnal felnyitni szemeidet.

Ha már jobban fogok ragaszkodni hozzád,
Lesz "neked" egy rekviemem.

"Vajon elértelek volna...?"


Jegyzetek:
Csak annyi, hogy miután drága Miyavi-samánk szólóba kezdett, ezt bizony átdolgozta. Check it here! ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése