2010. augusztus 5., csütörtök

#150 Alterna

SuG - Alterna



Lövés! Olyan szadista mozdulat,
De pár lépéssel fűszerezve kivételesen cuki.

"Csak neked!" - ezek azok a szavak,
Amiknek már belefáradtam az elmondásába.
Túl sok volt a szerető.

Mindig ez a zeneszám szól, mikor
Közeleg a végső menekülésünk.
A táj változik,
Körbe-körbe ismétlődik.

Dobálni a szavakat...
(Ez egy nagyon jó, otthon elvégezhető munka.)
Egy meggyőződött bűnözőnek lenni,
Aki élvezi az emberek reagálását nézni,
Mikor tett valamit abnormális, tiszta szívével.
Játszani egy farkast, aki
Érzéki mozdulatokkal kísérget.

Elutasítasz minden zajos zümmögést.
Lehallgatod a hangpostádat reggelente.
Torkig vagy a mobiloddal, nemde?

Sebtében a halálba rohansz
Egy álommal,
Miből soha nem kelsz fel.

Arc nélküli ragaszkodás - a
Partnerem szeret szórakozni a szabadidejében.

Szeretek egyedül lenni...

Soha többé nem kell ezt tenned velem.
Annyira sírtam...
De az én mély hangom különféle módokkal
Kérlel, hogy szeress engem,
Ahogyan kárba veszek a szerelemben.

Micsoda kellemetlen érzés...
Csekkold az eredményt a Wikipédián!
Vagy jobbra, vagy balra.
Mindenről tudni fogsz,
Ami másolat és hazugság.

A kilátás olyan mesés!
De ez csak mű...
Így már semmiben sem hiszek.

Szívesen látott vendég vagy,
Ha boldog vagy ebben a hamis utánzatban.

Ne adj nekem semmi ruhát,
Már a kezdetektől fogva tudom,
Hogy el fogok tűnni,
Vagy lebomlok egy nap.

Sebtében a halálba rohansz
Egy álommal,
Miből soha nem kelsz fel.

A tétova jóság elég, hogy
Kész legyél valamivel.

Mókás lehet, ha
Megsérülök, miközben veled játszom.

Ájultan mosolyogtam ferde szájjal,
Hogy azt mondhassam:
Szeress engem annyira,
Amennyire én tudok ájult lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése