2012. április 16., hétfő

#345 Designer Baby - Tervező baby

Matenrou Opera - Tervező baby



Egy újabb álmatlan éjjel.
Csengést hallok a fülemhez közel.
Életet adtál nekem,
Egy gőgös testnek; nem igaz?
Jobb lett volna, ha valahogy
Alkalmasabban tudtam volna kifejezni érzéseimet.

Ne vágj ilyen féltékeny arcot
Azokkal a világos szemekkel!
Ne vágj ilyen szomorú arcot
Azokkal a világos szemekkel!
Még ha irigyen is bámulok,
Még ha a kedvesség önző vágyba is torkollott,
Nincs szükségem semmire,
Csak arra, hogy érints meg!

Jó éjt!
Olyan leszek holnap,
Amilyennek elvártok,
Mert nem akarom azt hallani tőled,
Hogy "jó fiú".
De ezek a napok hamarosan véget érnek;
Visszaveszek majd magamból.

Vakon, szófogadóan
Azt akarod, hogy egyszerűen csak szelíd legyek?
Ha azt mondom, köszönöm,
Rám nézel majd?
Mielőtt a végtelen csengés
Ledörzsöli még a szívdobbanásom is,
Az aszfalt óceánjába süllyedek.

Mostantól kezdve - idáig.
Nem akárhol - sehol sem vagyok.
A halál lesz az én kezdetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése