2012. április 16., hétfő

#343 AGE - Kor

Matenrou Opera - Kor



Ragadd meg ezt a kezet
És üvöltsd ki minden gyűlöleted!
Boldogan hittem abban,
Hogy képes vagyok megvédeni
Azt a személyt, akit szeretek.
Ez adott értelmet a születésemnek.

Szeretjük az életet,
Mi a világra jött,
De el is töröljük.
Nem számít, hányszor születik újjá,
Az imádott élet harcolni fog.

A lábak, mik elkezdtek előre lépegetni,
Egy hatalmas akadályt állítanak fel.
Nem veszik észre azok sikolyait,
Akik beleestek abba a csapdába.

Ha olyanok lennénk, mint a gyermekek,
Akkor nem lennének áldozatok.
Most kezdjük megkedvelni saját önnünket,
Míg meg nem tanulunk mindent magunkról.

Adj a szerelemnek szeretetet
És tiszteld Isten nevét!
Hagyd itt az önimádásod!
Találd meg nekem a bűnt,
Ami továbbra is létezik.

Ha olyanok lennénk, mint a gyermekek,
Akkor nem lennének áldozatok.
Egészen addig hibázunk,
Míg meg nem tanulunk mindent.
Ragadd meg ezt a kezet
És üvöltsd ki minden gyűlöleted!
Boldogan hittem abban,
Hogy képes vagyok megvédeni
Azt a személyt, akit szeretek.
Ez adott értelmet a születésemnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése