2012. április 16., hétfő

#342 New Cinema Paradise - Új moziparadicsom

Matenrou Opera - Új moziparadicsom



Nincs már itt senki,
Kire emlékezhetnék,
Mégis azon gondolkozom,
Vajon szerepelek-e egy kicsit is
Mások emlékezetében.
Milyen életet él most az a személy?
Nem is tudom, élsz-e még,
De emlékszem rád.

Megérinted az embereket,
Megmutatod magad másoknak,
Van veled valaki...
Ezek bizonyára ijesztő,
De egyben boldog dolgok is.

Aah~
Milyen értékes volt az életem!
Semmi nem maradt meg belőle,
Csak az öröme annak,
Hogy mennyire szerettek engem.
Szégyenteljesen gyötrődtem.
Felemeltem hangom és sírtam;
Úgy éltem, hogy mindent eldobtam magamtól.

Egy dolog van,
Amit nem akarok tenni:
Később megbánni cselekedeteim.
Épp ezért választom én a jövőm,
Mert az így biztosan az én utam lesz.

Azért létezem, hogy
A megfelelő személlyel lehessek.
Nevetséges, önző, színlelő,
Mégis emberszerű életmód ez.
Nem fogom elutasítani
A megjátszás nélküli életmódot;
Épp olyan kicsi, mint én.

Aah~
Milyen értékes volt az életem!
Semmi nem maradt meg belőle,
Csak az öröme annak,
Hogy mennyire szerettek engem.
Szégyenteljesen gyötrődtem.
Felemeltem hangom és sírtam;
Úgy éltem, hogy mindent eldobtam magamtól.

Ha van egy célod,
Tárd ki mindkét karod!
Az én boldogságom itt véget ér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése