2010. december 23., csütörtök

#225 Liar - Hazug

ONE OK ROCK - Hazug



Mit akarsz tőlem?!
Legalább engedd meg, hogy levegőt vegyek.
Mit akarsz látni?! Ami itt van a szemeid előtt?
Miben akarsz hinni?! Ezzel semmit sem intézel el...
Tartsd magad a szavaidhoz.
Ez nem jó...

Mik a követeléseid?
Mit képzelsz, mégis hogy kerülsz ki ebből?
Vagy ez, vagy az?
Még mindig nem értem, mi ez az egész;
Egyszerűen csak nem tudom.
Mellettem vagy, velem együtt nevetsz...

Hé, te hazug!
Hé, te hazug!
Mégis mit képzelsz, hogy tudnál nélkülem élni?!
Hé, te hazug!
Hé, te hazug!
Már azt sem tudod, mi az igaz,
S mi a hazugság, jól mondom?

Ez biztosan egy álom, amit látok.
Olyan, mintha megint déjá vu-m lenne...
Annyira erősen próbáltalak megismerni,
Megismerni a belsődet, lelkedet.
Szemeidbe nézek, hogy érezzek bármit is.
Azt kívánom, hogy át tudjak törni hozzád,
De ez csupán egy reménytelen álom.
Olyan hideg minden...
Mellettem vagy, velem együtt mosolyogsz...

Hé, te hazug!
Hé, te hazug!
Ez is, és ezzel együtt minden nem más,
Mint egy nagy hazugság.
Elég már!
Fáradt vagyok, belefáradtam!
Mégis mit képzelsz, hogy tudnál nélkülem élni?!

Nincs hátra semmi,
Amiért vérünket onthatnánk.
A szívem nem képes ezt tovább elviselni.

Hé, te hazug!
Hé, te hazug!
Mégis mit képzelsz, hogy tudnál nélkülem élni?!
Hé, te hazug!
Oh yeaaaah, te hazug!
Tudnál mondani egyetlen egy okot,
Amiért itt kéne maradnom?

1 megjegyzés: