2011. február 3., csütörtök

#244 Alkaloid Showcase - Nitrogén a díszdobozban

Matenrou Opera - Nitrogén a díszdobozban



Egy hófödte utcán gyűjtöm össze a fényeket,
Amiket emberek kívánságai festenek meg.
Lélegzetem fehérsége el fog söpörni minden
Világosságot, mik szemeim előtt rajzolódtak ki.

Kívánságom hangja és helye
Ez a kis lélegzet az, itt és most!
Felemelem hangom, kitépem szívemet,
S mindent kiszedek belőle.

Azok a megkülönböztethetetlen arcok
Ugyanolyan hangot s nevetést engednek ki magukból.

Lélegezz, lélegezz, lélegezz;
Hangod szomszédos az enyémmel.

Emlékszem az élet fájdalmára.
Mást sem tudtam tenni, csak bántani azt a testet.
Egyedül sírsz, miközben gyötrődsz.
Kivilágítom ezt a véget nem érő utcát,
Léted bizonyságául egy sikoly szolgál.

Hisz' én lettem életed értelme...

Még ha azok a megkülönböztethetetlen arcok
Ontják is a könnyeket erre a dallamra,
Mosolygó arcodat - mi retteg a fénytől -,
Még látszólagosan sem veszi észre senki sem.

Hisz' én lettem életed értelme...
Éneklek, s reménykedem,
Hogy ennek a testnek minden porcikája
Tovább fog játszani egy dalt.


Jegyzetek:

A címről
Szerintem mindenki nagyot nézett, mikor meglátta a cím fordítását, de! Megmagyarázom ;D
Alkaloid: nitrogéntartalmú, bázisos jellegű természetes ill. szintetikusan előállított vegyület -> innen jött a nitrogén!
Showcase = díszdoboz, vagy igeként: bemutatni; de itt a főnevet láttam helyénvalónak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése