2011. augusztus 14., vasárnap

#310 The Blossoming Beelzebub - Az Ördög virágzik

Dir en Grey - Az Ördög virágzik


Még mindig érzem
Azt a lágy illatot,
Az égett szavakat.
Beleragadtak füleimbe,
Ahogyan minden más;
Összeszedem gondolataim.

Nem látom ma a teliholdat;
A felhők megölték.
Ahogy mindig, most is egyedül
Ülök itt ennél az asztalnál.
A kanál és villa a helyükön vannak,
Szalvéta lóg felsőm nyakánál.
A leves már rég kihűlt ebben a fehér tányérban.

A némaságban hallhatod
Szívdobbanásaim hangját,
És egy kis zajt a szomszédok felől.

Hagytam, hogy a kimerültség úrrá legyen rajtam;
A padlón fekszem.
A táj, amit innen látok,
Meglepően, váratlanul új számomra,
Ezért rögtön valami mocskot kezdek keresni.

Most először vagyok egyedül.
Nem akarok mást, csak nyugovóra térni.

Mikor fognak szárnyak nőni
A mozgó rizs gyökereiből?

Kezeim hátam mögött tartom;
Keresgélek.
Miért nem tudok repülni?
Keresem önmagam.
Miért nem mondja el nekem bárki, akárki?
Miért? Miért?

Éneid megsokszorozódnak.

A kanapé alatt találtam meg
Azt az ezüst kést,
Amit kerestem.
Visszaültem a székre, s megkóstoltam a húst.
Teletömtem a szám a finomnak gondolt rizzsel,
És a szárnyaimat kerestem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése