2011. augusztus 7., vasárnap

#304 HEADACHE MAN - Fejfájás-ember

the GazettE – Fejfájás-ember



„Minden igaz...
És minden egy nagy hazugság...”
Fogd be, te rohadék!

Mutasd csak meg elméd!
Bár úgysem tudlak megérteni...
Olyan vagy, mint egy apa Kannon-maszkkal. *1
Ez a megtévesztés
És a végtelen őrjöngés terve.
Állj le a béna viccekkel!

Te egy igazi mimóza vagy.
Te egy igazi mimóza vagy.
Te egy igazi mimóza vagy.
Te egy igazi mimóza vagy.
Te egy igazi mimóza vagy.
Te egy igazi mimóza vagy.
Te egy igazi mimóza vagy.
Te egy igazi mimóza vagy.



Kérlek, ne zavard meg a bandámat
Soha többé Mindenféle hazugsággal!
Hogy te milyen egy ügyetlen ember vagy...
Na most hagyj itt, mielőtt még
Mélyebbé válik ez az árok!

Én vagyok a fejfájásod okozója,
És ez itt a te dalod!
Én vagyok a fejfájásod okozója,
És ez itt a te dalod!

Mi vagyunk a fejfájásod okozói!
Ezt alááshatod egy üres fej alá.
Mi vagyunk a fejfájásod okozói!
Na most hagyj itt, mielőtt még
Mélyebbé válik ez az árok!
Mi vagyunk a fejfájásod okozói!
Ezt alááshatod egy üres fej alá.
Mi vagyunk a fejfájásod okozói!
Na most hagyj itt, mielőtt még
Mélyebbé válik ez az árok!

Mutasd csak meg elméd!
Bár úgysem tudlak megérteni...
Olyan vagy, mint egy apa Kannon-maszkkal.
Ez a megtévesztés
És a végtelen őrjöngés terve.
Állj le a béna viccekkel!

Én vagyok a fejfájásod okozója,
És ez itt a te dalod!
Én vagyok a fejfájásod okozója,
És ez itt a te dalod!

Mi vagyunk a fejfájásod okozói!
Ezt alááshatod egy üres fej alá.
Mi vagyunk a fejfájásod okozói!
Na most hagyj itt, mielőtt még
Mélyebbé válik ez az árok!
Mi vagyunk a fejfájásod okozói!
Ezt alááshatod egy üres fej alá.
Mi vagyunk a fejfájásod okozói!
Na most hagyj itt, mielőtt még
Mélyebbé válik ez az árok!

Tűnj el, kedves faszfejkém!

„Minden igaz...
És minden egy nagy hazugság.”



Jegyzetek:
*1: Olyan vagy, mint egy apa Kannon-maszkkal.
Kannon: a buddhistáknál Kannon a kegyelem és a szerencse istene.

Ezt a számot akkor írta a banda, amikor az összes tag teljesen ki volt akadva mindenen, idegileg kész voltak ~ ezt Reita nyilatkozta egy interjúban.
Hát sikerült visszaadniuk a feelinget, az egyszer biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése