2012. február 29., szerda

#340 Subete-e - Mindenkinek

Alice Nine - Mindenkinek


Gyerekkorom óta nem tudom
Szeretni magam,
Így elfordultam a melegségtől.

Nagy kerülőt tettem, még
Akkor is, ha fájtak a sebeim.
Ujjbegyeim csordultig vannak hangokkal.

Azt mondják, már belekezdtek
A cselekménybe ezen a színpadon.
Nézd, szívem itt van!
Menjünk, tegyünk esetlen lépéseket!

Szinte kitódul hangszórómból egy szerelmes dal.
Talán nem valóságos,
Én mégis már-már nevetségesen
Torzítom el illúzióimat.
Az rendben van, ha összetörsz, aztán megerősödsz.

Még mindig szerelmes vagyok mindenbe,
Még ha úgy is tűnik,
Hogy megőrültem és zaklatott vagyok.
Úgy tűnik, hogy egyszerűen csak
Nem vagyok képes utálni ezt a világot,
Mit a te színeid varázsolnak el.

Amiket meg akarok védeni,
Pótolhatatlan dolgok.
Minél értékesebbek,
Annál jobban is fájnak, nemde?

Ha csak átölelhetném a hangod,
Nem lenne szükségem több dalra.

0, majd 1; épphogy csak
Összeadtuk őket.
Igen, váltsuk valóra,
Érezzük és ragaszkodjunk hozzá!

Még mindig szerelmes vagyok mindenbe,
Még ha azt is mondod, hogy ez megbízhatatlan.
Úgy tűnik, hogy egyszerűen csak
Nem vagyok képes utálni ezt a világot,
Mit a te színeid varázsolnak el.
Sőt mi több: soha nem fogok meginogni;
Mindig melletted leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése