2012. február 29., szerda

#338 Nemureru Yoru - Egy éjjel, mikor mindenki képes álomba merülni

Matenrou Opera - Egy éjjel, mikor mindenki képes álomba merülni


A szél keresztülfúj kifáradt testeden.
Kedves szavakká válik, mik az éjjelért kiáltanak.

Talán végül képes leszel álomba merülni.
Éjszaka meleg van.
A hajszolt idők pillanatai
Véget érnek számunkra,
A halált vágyókra,
És még azokra is,
Kik most épp gondolnak valakire.

Ne esdekelj értem, azért,
Ki jól ismeri a bánatot.
Aludj értem, azért,
Ki jól ismeri a szenvedést.
Az éjjel közrefogja a világot,
Közrefog mindent érted.
Hagyd meg ezt nekem,
Mert neked mindent megbocsátok.

Az ablakban világít a lámpa fénye,
Ragyog az út, mi hazavezet.
Menj haza, hisz vannak,
Akik várnak rád!

Valahogy próbálj meg világodra tekinteni,
Valahogy próbálj meg átnézni egy személy mosolyán.

Akkor is, ha a számodra fontos dolgok
Hordozását hátadon folytattad,
Állítsd meg lábaidat,
Miket csak vonszolsz magad után!
Nem akarod elveszíteni őket...

Ne esdekelj értem, azért,
Ki jól ismeri a bánatot.
Aludj értem, azért,
Ki jól ismeri a szenvedést.
Az éjjel közrefogja a világot,
Közrefog mindent érted.
Hagyd meg ezt nekem,
Mert neked mindent megbocsátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése