2011. január 30., vasárnap

#241 Heroine - Hősnő

Vidoll - Hősnő



Átmosták az agyát,
Nem mehetett játszani.
Küzdöttem és vonszoltam magam a fal felé.
Csak három centit haladtam előre,
Ájultan zuhantam.

S.O.S. *1
Búcsúzz el egy testtől,
Átmosták az agyát,
Nem tudja megszegni a szabályokat.
Küzdöttem és vonszoltam magam a fal felé.
Zuhan a Nap...

S.O.S.
Búcsúzz el egy testtől!
Hé...
Egy álmomban olvastam egy történetet,
Aminek a címe az volt, hogy 'Baba'.
[Mielőtt beszélünk...]
[Bárhol...]
[Ki vagy... ki vagy te?]

Zúzd szét a kisagyat!

Miért sírsz?
Mondhatok valamit?
Talán... te tudod, ki vagyok?
Mert szerintem én nem ismerlek téged.
Hé...
Egy álmomban olvastam egy emlékezést,
Abban a tündérmesében,
Aminek a címe az volt, hogy 'Baba'.
Ebben a sötét szobában, ahova bezártam magam,
Sokszor egy hősnőhöz hasonlítom magam.

[De imáim nem érnek célba...
A bűnösnek a szerelem az önvédelme.]
[Ez a Paradicsomot egy játékban nyertük el.]
Ez aztán csodálatos...



Jegyzetek:
*1: S.O.S.
Ezt a segítségkérést mindenki ismeri, de gondoltam leírom a szószerinti jelentését.
S.O.S. = Save Our Souls = mentsd meg lelkeinket; ebből származik a magyar "Segítség!" kifejezés.

A címről
Heroine = Hősnő
Na, a közhiedelemmel ellentétben... a szám címe NEM Heroin, mint drog, hanem HeroinE, ami már hősnőt jelent. A kettő nem összetévesztendő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése