2011. március 15., kedd

#262 I think I can fly - Azt hiszem, tudok repülni

Girugämesh - Azt hiszem, tudok repülni



Kérlek [Tudom],
Hadd aludjak még egy kicsit!
Az óra mutatói máris holnapot mutatnak.

Folytatás, szívek...
Ezek biztosan elhaladnak majd
Egymás mellett,
De akkor hagyd csak helyben azt az érzést,
Menj inkább tovább!
Egyre csak sodródik az idő...

Nem érezlek ott,
Nem érzek semmit!
Hallod a hangom?
Mit tudom én...
Válaszolj nekem, most azonnal!


Kimerültségemben leereszkedik szemhéjam.
Felkel a Nap, hogy ragyog...!
Ha kinyitom a szemem,
Látom a fényt, a horiztontot...

Szélesen kitártam sebes karjaimat;
Úgy éreztem, tudnék repülni.


Nem érezlek ott,
Nem érzek semmit!
Hallod a hangom?
Mit tudom én...
Válaszolj nekem, most azonnal!


Álmomban is arra gondolok,
Milyen lenne, ha egyszerűen csak
Elhaladnék melletted...
Olyan érzésem van,
Mintha valaki hamarosan megszületne.
Hallom a hangod...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése