2011. március 15., kedd

#260 Kekkonshiki no Uta - Esküvői Dal

Miyavi - Esküvői Dal



Boldog esküvő...

Gratulálok!
Azért adom neked ezt a dalt,
Hogy elindítsalak vele.
Köszönöm!
Ez egy búcsúdal neked,
Akit annyira szerettem.

Vajon jönne egy lehetőség,
Akkor is, ha újrakezdenénk az életet?
Tudod... [Hahaha!]
Vőlegény!
Egészen addig elhagyom ezt a versenyt.

Biztos lesznek majd olyan idők,
Mikor összetűzésbe kerültök,
És számos álmatlan éjszaka,
Mikor harcolni fogtok.
Ennek ellenére ha együtt vagytok,
Nem lehettek magányosak, nem így van?

Gratulálok!
Azért adom neked ezt a dalt,
Hogy elindítsalak vele.
Köszönök neked minden emléket,
Amit együtt éltünk át.

Nos... szerintem azért döntöttem el,
Hogy gyönyörű vagy,
Mert te vagy az a személy,
Akibe teljesen belezúgtam. [Hahaha.]
Idegesítő, hogy ez is milyen jól áll neked...
Igazán gyönyörű vagy.

Azok a közös, vicces emlékek
És a keserű képek,
Amikor mást sem csináltunk,
Csak marakodtunk...
Most minden szép szépiaszínben pompázik.
Letörlöm velük a könnyeimet,
És annyit mondok lágyan: "Viszlát!"

Máris kifutottam a szavakból,
Amiket mondani akartam,
Akkor is, ha már mindegyik
A szívemben hever bezárva.
Akkor nem tudtam azt mondani: "Szeretlek!"

Nem számít, mikor volt,
Sose felejtsd el a napot,
Amikor megismertük egymást.
Amikor pedig küzdesz,
Emlékezz csak az első randinkra. [Hahaha.]

Kimondom még egyszer:
Gratulálok!

Egy új, tiszta út vezet innen.
Ez az esküvői menetelés értetek van,
Kettőtökért, hogy együtt sétáljatok.
Ha harcolsz is, tedd kedvesen!

"Találd meg a boldogságot, ha lehet!"
...És ne legyél hűtlen! [Hahaha.]

Utóirat:
Egy nap, mikor már gyermeked is lesz,
Küldd el nekem a saját elismerésem.
És könyörgöm, tényleg ne kérd,
Hogy "nagybácsinak" hívjon engem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése