2018. augusztus 8., szerda

#495 Falling - Zuhanás

the GazettE – Zuhanás

Mennyi idő is telt el azóta?
Tudod, mennyi ideje már?
Ugorjunk most a káosz szakadékába
Így egymásba fonódhatunk
Zuhanás a mély sötétségbe

Torz üvöltések hánytorgatják fel a múltat
Még az elmém is magamra hagy
Elrejtem homályos tekintetem
Az elmémbe ragadva süllyedek vissza múltam szellemébe
Megőrülök
Hol is kezdjem?

Azokban az eltorzult mélységekben a gondolataim 
tán örök ellentmondásban állnak
De azokban az eltorzult mélységekben a gondolataim 
a korábbi énem szeretett árnya

Üvölts, ha nem tudod elfojtani az elutasítás kínját
Szenvedj, most, hogy látod, milyen voltál rég, mikor elvesztetted önmagad

Csak abban hiszünk, hogy meghalunk
Tudom, hogy te is így gondolod
Összetörünk, mialatt együtt cipeljük ezt a fájdalmat
Nem gond, ha darabokra szakadunk
Lezuhanok, hogy újjászülessek

Torz üvöltések hánytorgatják fel a múltat
Még az elmém is magamra hagy
Elrejtem homályos tekintetem
A nyikorgó hang megragadt a fejemben 

Valami változik bennem
Látom a véget
Fogadd csak el
Lezuhanok

Nézem, amint a bánat lassan tovatűnik

Csak abban hiszünk, hogy meghalunk
Tudom, hogy te is így gondolod
Együtt cipeljük ugyanazt a fájdalmat, de ez mulandó, tudjuk
Ne feledd, ez még nem a vég
Nyissuk ki szemünk és zuhanjunk

Csak abban hiszünk, hogy meghalunk

Nincs gond azzal, ha eképpen törünk össze

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése