2018. augusztus 30., csütörtök

#502 Aisuru Hito - Szerelmem

D=OUT - Szerelmem

Szerelmem, miattad szárnyra kelek
Te vagy az ég, én pedig madárként repdesek
Egy alakzatot formálunk mi ketten

A virágok megváltoztatják színük árnyalatát
Én pedig nem egyedül cipelem többé e tehernek súlyát
Az utcák is megváltoztatják küllemüket
Oly szoros és mély köztünk a kötelék, soha el nem engedem ezt

Szerelmem, miattad szárnyra kelek
Te vagy az ég, én pedig madárként repdesek
Egy alakzatot formálunk mi ketten

Élvezzük a nyarat, őszt, telet és tavaszt
És tán kicsit meg is pihentetnénk szárnyainkat
Nem történhet mindig minden úgy, ahogy mi akarjuk,
De lehetetlen, hogy mi valaha is besokalljunk

Nézd, én nem akarom, hogy olyanok legyünk, mint a nap és a hold
Csak azt szeretném mondani, hogy egy szoros és mély kapcsolatra vágyom
Szerelmem, még csak most búcsúztunk el, de máris hiányzol
De ugyanazon ég alatt vagyunk, ne aggódj!

Milyen csodálatos szeretni és szeretve lenni
Mint egy építőkocka, épp úgy épülhetünk és növekedhetünk
Köszönöm, hogy engem választottál
Veled akarok lenni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése