2015. november 23., hétfő

#452 Sorrow - Bánat

DEATHGAZE – Bánat

Körülölel a bőr, mely olyan szennyezett;
Végigsimítok rajta ujjbegyemmel.
Fájnak a sebek, mik eltűnni képtelenek.
Én csak azt akarom, hogy megbocsássanak nekem,
De nem tudom, hogyan használjam ezt a szívet helyesen.
Ez nem az a szerelem, mely után epekedtem.

El akarok olvadni a hajlongó, piros virágok édes illatában.
Épp olyanok, mint amilyen te is vagy.

Egy sóhaj hagyja el azokat az ajkakat.
Ha nem térhetek vissza, hát addig gyötröm
Azt a felhevült testet, míg össze nem tör’.
Kérlek… ölelj meg.

El akarok olvadni a hajlongó, piros virágok édes illatában.
Épp olyanok, mint amilyen te is vagy.
Húzz magadhoz még egyszer, míg nem török darabokra!
Így akarok megfulladni benned, magadban.

Kérlek, csak hagyd, hogy a te ürességedben nyugodjak.

El akarok olvadni a hajlongó, piros virágok édes illatában.
Épp olyanok, mint amilyen te is vagy.
Még ha el is veszted érdeklődésed, maradj mellettem, el ne hagyj!
Így akarok megfulladni benned, magadban.

Kérlek, csak hagyj pihenni;
Én csak tovább akarok álmodni.
Kérlek, vigyél magaddal a te ürességedbe!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése