2011. május 29., vasárnap

#266 SINS - Bűnök

Acid Black Cherry - Bűnök



Elhiszem. Kérlek mondd, Jézus Krisztus!
Miért jöttem a világra? Miért élek?
Méghogy nincsenek vétkeim...
1. Büszkeség.
2. Torkosság.
3. Irigység.
4. Kapzsiság.
5. Lustaság.
6. Bujaság,

Utoljára pedig:
7. Harag.
Ez az a hét halálos bűn,
Amiről tanítottál.
A feketelistán vagyok?

A fény sötétséggel jár.
Bepillantást nyerek a hűtlenségbe és szerelembe.
Semmi más nem ismétlődik, csak a mámor és bánat.

Csak téged szerettelek!
Egy videókazetta magára vonta a figyelmem,
Te pedig csak terheltél engem kifejezéstelen szemeiddel.
"Buján" ráztad csípődet - aznap volt a szülinapom.
A düh "irigységgel" párosult.
A "harag" is egy bűn?

Hallasz? Elért téged imám! Jézus Krisztus!
Nincs szükségem a mosolyodra,
Csak válaszolj nekem!
LÉGY SZÍVES!

A pusztulás születéssel jár.
A kétség és remény mind zűrzavarba kerülnek.
Istenek és démonok suttogásai jönnek és mennek.

Úgy teszek, mintha nem látnám az embert,
Kivel épp a szemem előtt erőszakoskodnak.
Megvédtem magam.

Bántottam magam azzal, hogy úgy tettem,
Mintha nem látnám azt az embert,
Akivel a szemem láttára erőszakoskodtak.
"Ments meg...!"
Még ezeket a szavakat is fájt hallani.
Inkább azt játszottam, hogy 'Biztonságban vagyok,
Nekem semmi sem fáj',
Ahelyett, hogy igazságos lettem volna.
Ennyire nyomorult lenne a "lustaságom" bűne?

Hírek a TV-ben:
"Egy újabb fiatal életét rabolták el."
Ha szánalmat érzek, az már büszkeség,
Vagy nem?
Létezik egyáltalán olyan ember,
Aki sosem hibázik?
Talán azért is "kapzsi" vagyok,
Mert választ keresek?!

Elhiszem. Kérlek mondd, Jézus Krisztus...!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése