2018. november 22., csütörtök

#507 Aka - Vörös

Dir en Grey – Vörös

A fájdalomban szerelemre éhezek
Létezik olyan világ, melyben kockára tennéd értékes életed?
Tavasz, engedj el!

A vörös égre távoli szemek tekintenek
Nap nap után könnyek áztatják a mély sebet
Tavasz, engedj el!

Amikor csak virágzik,
Még én is képes vagyok megbocsátani,
Ha van legalább egy dolog, mit gyönyörűnek találok

Nem tudom, mi a szerelem
Azt sem tudom, mi a szerelem
Vajon megvédene engem?

A kötél jelentése, melyet újra a plafonra akasztottam…

A fájdalomban szerelemre éhezek
Létezik olyan világ, melyben kockára tennéd értékes életed?
Tavasz, engedj el!

Amikor csak virágzik,
Még én is képes vagyok megbocsátani,
Ha van legalább egy dolog, mit gyönyörűnek találok

Nem tudom, mi a szerelem
Azt sem tudom, mi a szerelem
Vajon megvédene engem?
Mi sem változott azóta…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése