2018. december 29., szombat

#510 Fragile - Törékeny

MIYAVI - Törékeny

45 perc a világ, ahol veled vagyok,
Ott te vagy az egyetlen, mit tisztán látok

Mi van, ha megtettem?
Ha megmutattam, mit rejtegetek?
Ha meglátod mind, akkor is itt maradsz velem?

Törékeny, törékeny
Nem akarom eltörni, soha többet
Törékeny, törékeny, törékeny
Maradhatok ma este?

Ezek az én színeim
Azon gondolkozom, te vajon látod-e őket
Kéknek, vagy pirosnak látod szívemet?

Semmi nem tökéletes, a tökéletesség hazugság
Én csak ugyanazt akarom látni, amit te is látsz

Törékeny, törékeny
Nem akarom eltörni, soha többet
Törékeny, törékeny, törékeny
Maradhatok ma este?

Ne menj, kérlek, ne menj!
Ez az én arcom
Mondd, a tiéd ugyanilyen?
Hát nem maradsz? Nem maradsz velem?

Törékeny, törékeny
Nem akarom eltörni, soha többet
Törékeny, törékeny, törékeny
Engedjük ezt el ma este

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése