2011. június 29., szerda

#278 Swallow Rain - Felemésztő eső

Sadie - Felemésztő eső



Mosolyaid eltörli a könny szele,
Visszahúzódott tested hőmérséklete
Szinte megfagyasztja mellkasom.
Egy ilyen hiányos valóságban
Csupán az én szomorú, jobb kezem sír.
A szavak nem fognak visszatérni.

Az eső felemészt, még egyszer.
Melletted akarok zokogni.
Az eső felemészt; akarom, hogy azt tegye.
Ez a te szükségleted;
A tiéd... de te nem fogsz visszatérni.
Hát nem az én kívánságom teljesült be
Az örrökévalóságban...?


Ez a csendes szoba egyre áporodottabb...
Még az utolsó pillanatod hangjaira
Sem tudok visszaemlékezni...
Ez az arc, mit a tükörben látsz,
Semmi félénkséget nem tükröz.
Megragadtam a telefont,
Aminek nem kellett volna csörögnie...

Az eső felemészt; ez olyan, amilyen...
Minden olyan reggelen könyörgök,
Amelyeken nem kelek fel...
Az eső felemészt; tanakakodom: miért?
Ez a véget nem érő eső oly kedves nekem...
El akarok szabadulni a valóságtól,
Ami még csak meg sem valósult...


Szívem vak.
Mindig minden tőled függ...

Nem tudok élni nélküled,
Így megváltoztatom a véleményem...

Az eső engedelmesen felemészt.
Féltem a magányos éjszakáktól.
Az eső felemészt, de nem értem okát.
Könyörgök, hogy megtudjam,
Mi az élet értelme.


Csak egy hang kíván
Egy bimbózó virágtól
Az olvadó hóban;
Mégpedig azt, hogy ne tűnjön el.

Látszólag halad, halad előre,
De már nem képes az elérésre, védelemre.
Soha többé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése