2016. október 1., szombat

#483 Long Nights - Hosszú Éjszakák

MIYAVI - Hosszú Éjszakák

Kitörök, amint lement a nap - így döntöttem ma.
Mikor senki sem tudja, hogy ébren vagyok,
Kitárom majd szárnyaim, messzire szárnyalok.

Lemegy a nap, kezdődik a pillanat;
Az ismeretlen éjszakába fejest ugrok majd.
Kitárom szárnyaim, hogy messze szárnyaljak. 

Kezd túlcsordulni bennem az aggodalom.
Egy segítő kéz után kapkodom.
Megfordul a világ, kacag a hold.

Mikor lemegy a nap...
Mikor lemegy a nap...

Hosszú éjszakák...
Hosszú éjszakák...
Hosszú éjszakák...
Hosszú éjszakák...

A sötétségbe bámulok megerőltetett szemmel.
Nem változik látképem, nincs semmi reménységem.
Csak sétálok égre szegezett tekintettel.

A már-már alig létező reménységem 
Egy olyan holnapba fektetem,
Amiben nem is vagyok biztos, hogy eljön majd.
Keresem a fényt, a hold kacag.

Mikor lemegy a nap...
Mikor lemegy a nap...

Hosszú éjszakák...
Hosszú éjszakák...
Hosszú éjszakák...
Hosszú éjszakák...

Sétálok az életemet kockáztatva,
Áthidalván az akadályokat.
Elszenvedem a hosszú éjszakákat.

Mikor lemegy a nap...
Mikor lemegy a nap...

Hosszú éjszakák...
Hosszú éjszakák...
Hosszú éjszakák...
Hosszú éjszakák...

Kitörök, amint lement a nap - így döntöttem ma.
Mikor senki senki sem tudja, hogy ébren vagyok,
Kitárom majd szárnyaim, messzire szárnyalok.

Mikor lemegy a nap...
Mikor lemegy a nap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése