2015. július 30., csütörtök

#438 No One Knows My Name - Senki nem ismeri a nevemet

MIYAVI – Senki nem ismeri a nevemet

Senki nem ismeri a nevemet.
Ha nem lennék itt, vajon másképp lenne?
Láthatatlanként is engem hibáztatnak;
Ugyanúgy érzek minden egyes nap.

Slappeld!

Senki nem ismeri a nevemet.
Senki nem ismeri a nevemet.

Tükörképem visszanéz rám.
Mondd, kivé váltam?
Olyan, mintha elvesztettem, elvesztettem volna utamat,
És most úgy érzem, senki nem ismeri nevemet.

El sem tudom dönteni, hogyan változhat az élet.
Nézzek vele szembe, vagy fussak el messzire? 
Úgy érzem, elvesztettem az irányítást,
Úgy érzem, senki sem ismeri...

… Senki nem ismeri a nevemet.
Ha nem lennék itt, vajon másképp lenne?
Láthatatlanként is engem hibáztatnak;
Ugyanúgy érzek minden egyes nap.

Slappeld!

Senki nem ismeri a nevemet.
Senki nem ismeri a nevemet.

Rátekintettem életemre s arra, mit jelenthet;
A szárazföldet keresem, holott elvesztem a tengerben.
Minden lépést egy egész mérföldnek érzek,
És csak azt hallom, hogy senki nem ismeri a nevem.

Ezek a falak most bekerítenek,
És azt sem tudom, hol is kezdjem el.
Tanulj meg azzá válni, akit másoknak kell mutatnod!
Tanulj meg olyanná válni, akit senki nem ismer.

Senki nem ismeri a nevemet.
Ha nem lennék itt, vajon másképp lenne?
Láthatatlanként is engem hibáztatnak;
Ugyanúgy érzek minden egyes nap.

De most már látom, miként változik az élet…

Slappeld!

Senki nem ismeri a nevemet.
Senki nem ismeri a nevemet.

Senki nem ismeri a nevemet.
Ha nem lennék itt, vajon másképp lenne?
Láthatatlanként is engem hibáztatnak;
Ugyanúgy érzek minden egyes nap.

Slappeld!

Senki nem ismeri a nevemet.
Senki nem ismeri a nevemet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése