2011. december 26., hétfő

#334 Coal Tar - Kőszénkátrány

Coal tar - Kőszénkátrány


[Kinek a hangja szólít engem?

Az bizonyára egy áldás.

Odamegyek most, most rögtön…]


Mindig elveszlek,

Mindig egyedül vagyok.

Ne engedd még el a kezem,


Kérlek, ne engedd még el a kezem…

Még a kőszénkátrány tengerén is

Megpróbálok elmenekülni;

Lehunyom szemeim.


Ezen a sötét világon

Csak a halálra várok.

El akarok felejteni mindent,

Amit láttam s éreztem.

Még mindig tiszta az a

Komolytalan ima, mit elrebegtem.

El akarok futni, ez tükröződik rajtam.

Nem tudom elfogadni, hogy azok a dolgok

Bennem élnek, de ha nem léteznék,

Számomra azok jelentenének mindent.


Még a kőszénkátrány tengerén is

Transzban kinyújtottam a kezem.


[Láttam a vörös naplementét;

Hamarosan éjjel lesz.

Kérlek, térj vissza még egyszer!

Kérlek…]


Még a kőszénkátrány tengerén is

Képes vagyok elmerülni.

Nem tudok tovább lélegezni,

De megfulladni sem akarok.


Nem fogok veszteni,

S szívem sem fog összetörni,

Ha látom azt a mosolygó arcot.

Ha valaki tudna engem szeretni,

Talán továbbra is akarnék élni.

Még mindig nem fedeztem fel,

Miben vagyok ügyes.

Gyűlölöm magam ezért,

Nem tudok hinni benne.

Nem tudom szeretni a saját testemet.

Szeretve akarok lenni,

Szeretve akarok lenni.


Kérem, valaki segítsen,

Mert el akarok tűnni most azonnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése