2016. április 16., szombat

#471 Raise Me Up - Emelj fel!

MIYAVI – Emelj fel!

Emelj fel! Emelj fel!

Ha adott az ütem,
Minden méltó a tiszteletre;
A ritmus az, ami felemel.
Ha adott az ütem,
Minden méltó a tiszteletre;
A ritmus az, ami felemel.
Ha adott az ütem,
Minden méltó a tiszteletre;
A ritmus az, ami felemel.
Tiszteletre, tiszteletre, tiszteletre,
Ha adott az ütem!

Emelj fel! Emelj fel!

Tudod, hogy elvágjuk a féket,
Tudod, hogy eljövünk érted,
Tudod, hogy ma erre napra ébredsz!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!

Ha adott az ütem,
Minden méltó a tiszteletre;
A ritmus az, ami felemel.
Ha adott az ütem,
Minden méltó a tiszteletre;
A ritmus az, ami felemel.
Ha adott az ütem,
Minden méltó a tiszteletre;
A ritmus az, ami felemel.
Tiszteletre, tiszteletre, tiszteletre,
Ha adott az ütem!

Emelj fel! Emelj fel!
Emelj fel! Emelj fel!

Tudod, hogy elvágjuk a féket,
Tudod, hogy eljövünk érted,
Tudod, hogy ma erre napra ébredsz!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!
Elvágjuk a féket, elvágjuk a féket,
Utunk soha nem ér véget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése