2015. szeptember 11., péntek

#443 BLEMISH - Hiányosság

the GazettE – Hiányosság

Végzek a múltammal.

Útnak indulok, ver a szívem,
De valami még mindig nincs meg.
Valahogy mindig is tagadtam ezt a létezést,
Ami nem más, mint én.

Úgy tűnik, elvesztek minden vakító fényt.
Ezt a törött látványt nem értem én.

Alakítsd át a fájdalmat, a fájdalmat,
Kezdj mindent újra!
Végezni akarok a múlttal.
Érzem a szégyent, a szégyent,
Hát sosincs vége!
Ezekben a napokban jobb lennék holtan.

Újjá akarok születni!

Hagyj magamra…
Saját, torz árnyékom látva
Elfojtottam hangom és sírva fakadtam.

SZAR, BASZD MEG!
Mi történt velem?!
Miért megy mindig ez?!
Menj a pokolba!

Az Isten verje meg! Baszd meg!
Mi történt velem?!
Miért megy mindig ez?!
Menj a pokolba!

Alakítsd át a fájdalmat, a fájdalmat,
Kezdj mindent újra!
Végezni akarok a múlttal.
Érzem a szégyent, a szégyent,
Hát sosincs vége!
Ezekben a napokban jobb lennék holtan.

Sötétebb álmaimban
(Segíts!)
Egy istennő szól hozzám,
És úgy tűnik,
(Nincs kiút)
Képtelen vagyok látni a fényt. 
(Segíts!)
A láthatáron kívül, és újjászületek valahol másutt.
Csak ne hagyj el!
Kérlek! Kérlek! Kérlek! Kérlek!


BASZD MEG!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése