2011. október 9., vasárnap

#330 THE SUICIDE CIRCUS - Öngyilkos cirkusz

the GazettE – Öngyilkos cirkusz



A látomás rothad;
Pokol uralja a Földet.
Hideget éreztem.
Csalódottságom egyre csak nő.
[TIK-TAK…]
Senki sem forgathatja vissza
Az idő kerekét.
[TIK-TAK…]

Ne nézz félre!
Öngyilkos cirkusz…

Öreg gyűlölet és fiatal, hidegvérű elme;
Ez a fagy oka.
Vonaglik a nyomor, a szegénység.
[TIK-TAK…]
Senki sem forgathatja vissza
Az idő kerekét.
[TIK-TAK…]
Szétszóródó, kegyetlen jelenet.

Az embereket vonzza
A fulladozó élénkség.
Megérintettem a kezet,
Amibe beleragadt a terror;
Így hamarosan elhalványult.
Átalakulás…

Mindenki megbénult,
Ez egy láncreakció.
Az együttérző embereknek
Is hasonló fájdalmaik vannak.

Átölelem a jövőt,
S ezt a bukott gyengeséget is,
Miket nem lehet megmenteni,
Eltaszítottam magamtól
Ezt a levert énemet;
Nem látom már,
Ahogyan a pulzust sem,
Amiről azt akartam,
Hogy tudomást szerezz.
Átkarolom a lehangoltságot.
Szenvedéssel tele
Keresztezem e napok útjait,
Mik hirtelen megvakítottak.

Magamhoz szorítom a gyűlöletet
Azokban a szavakban,
Mik a szeretetből származtak,
S ezt az őrületet is átölelem,
Amit szabadon lelepleztem.

Nem tudok visszafordulni,
Túlságosan is elmerültem benne.
Még a halálból is áldozat válik.

Szívtelen nap;
A szakadék mélye…
Öngyilkos cirkusz.
Miért ismétlődik meg?
Öngyilkos cirkusz.
Halott igazság;
A szakadék mélye…
Öngyilkos cirkusz.
Miért ismétlődik meg?
Öngyilkos cirkusz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése